02lis.
Puno truda za naš novi vizualni identitet
Kino sjedala i ventilator okosnica su novog vizualnog identiteta Zagreb Film Festivala, koji je i ovog puta izradio Studio Šesnić&Turković u suradnji sa Studijom Vucić. Zamisao je bila odati počast kinima koja sve više nestaju, čemu je posvećen i jedan od popratnih programa ovogodišnjeg festivala – Kino u kinu. Ventilator je na plakatu i vizualima zbog uvijek vrućih filmova na ZFF-u te već udomaćenog slogana Hot in November.
Sama izrada plakata bila je prilično zahtjevna, pojašnjavaju iz Studija Šesnić&Turković. Uz puno truda stvorena je maketa dimenzija 1×1,5 m na kojoj je radilo petero ljudi. Tri tjedna ručno su rezali i lijepili svako sjedalo i slovo na maketi, a na kraju su sve fotografirali. Isti će motiv krasiti i programsku knjižicu te katalog, kao i špicu 16. ZFF-a te spot kojim se gledatelje upozorava da ugase mobitele. Za špicu, koja je još u izradi, korištena je stop animacija, a Šesnić&Turković su nam zasad otkrili kako je riječ o zabavnoj borbi između ventilatora i sjedala.