Masterclass: Cornelia Geppert

9/11 | PONEDJELJAK | 17:00
online
otvoreno za javnost

Događanja su realizirana u sklopu projekta DigiTelling, u organizaciji Francuskog instituta u Hrvatskoj i Goethe-Instituta Kroatien, uz potporu Francusko-njemačkog kulturnog fonda i u suradnji s inicijativom Edu4Games.

Sea of Solitude igra je o borbi s unutarnjim čudovištima i prevladavanju samoće. Kao vrlo osoban projekt studija Jo-Mei i njegove kreativne direktorice Cornelije Geppert, igra se bavi problemima mentalnog zdravlja. Sea of Solitude slijedi premisu „kad ljudi postanu preusamljeni, pretvaraju se u čudovišta“. To se dogodi Kay, mladoj ženi koja se probudi u olujnom oceanu. Kreće na putovanje da otkrije što joj se dogodilo i pritom susreće druga čudovišta koja, poput nje, pate od usamljenosti. Predavanje je pogled iza kulisa – tko su ta čudovišta? Kako su se pretvorila u čudovišta? I kako je Jo-Mei pristupio dizajnu na temelju svake vrste usamljenosti? Cornelia Geppert detaljno će opisati proces dizajna i razvoja te pričati o izazovima s kojima se Jo-Mei, malen tim s velikim ambicijama, susreo tijekom razvoja igre.

CORNELIA GEPPERT

Cornelia Geppert kreativna je šefica studija Jo-Mei Games, te je odgovorna za sve umjetničke elemente produkcije. Također je zadužena za razvoj i PR tvrtke. Diplomirala je dizajn igara na Games Academyju u Berlinu, nakon čega se pridružila produkciji Paraworlda (SEK-Ost) kao concept, character i level artist. Ondje je upoznala Borisa Munsera, s kojim je nastavila surađivati. Zajedno stoje iza koncepata uspješnica za klijente poput Ubisofta i BMW-a. Zajedno su osnovali Jo-Mei Games 2009. godine. Bila je scenaristica, dizajnerica i kreativna direktorica na svom najnovijem projektu, Sea of Solitude, koji je postao vrlo uspješan. Igru je lansirao industrijski div Electronic Arts.

EA Announces Sea of Solitude is Coming July 5 Worldwide | Business WireFranco-German Cultural Fund - Goethe-Institut