Pitching radionica Industrije Mladost!
U audiovizualnom sektoru postoji mnogo dobrih projekata, od kojih će samo neki biti realizirani. Prezentacija je stoga jedan od selekcijskih aparata. Ne radi se samo o retoričkim vještinama; za dobar pitch važno je i dobro poznavanje svog projekta: snažnih strana, slabosti, je li priča vođena likom ili fabulom i sl. Autor tako pokazuje budućim partnerima spremnost da se nosi s problemima ako ili kad nastanu. Osim dobrog poznavanja projekta, postoji i vremenski okvir. Stoga postoji i izraz elevator pitch, koji se odnosi na kratko vrijeme prezentacije projekta i na činjenicu da pažnju treba znati zadržati.
Voditelji radionica
Čedomir Kolar
Od 1991. godine producent je za produkcijsku kuću Noé u Parizu. Radio je na filmovima kao što su Prije kiše (1994.) Milče Mančevskog (nominacija za Oscara), Ničija zemlja (2001.) Danisa Tanovića (Oscar za najbolji film na stranom jeziku) i dr. Godine 2003. s Danisom Tanovićem i producentom Marcom Baschetom osnovao je novu produkcijsku kuću sa sjedištem u Parizu, A.S.A.P. Films. Otad je producirao mnoštvo filmova, od kojih je jedan od najnovijih film Otac Srdana Golubovića (Berlinale 2020. – nagrada publike, nagrada Ekumenskog žirija).
Inja Korać
Diplomirala je na FPZG-u u Zagrebu i magistrirala produkciju na Medijskoj poslovnoj školi u Španjolskoj. Producentica je ZFF-ova programa Industrija, programska koordinatorica i selektorica Motovun Film Festivala te selektorica tinejdžerskog programa Beldocsa u Beogradu. Radila je kao voditeljica programa Dokukina, koordinirala je distribuciju Restart Label, a trenutačno vodi distribuciju Motovuna. Praksu je odradila u Londonu (Dogwoof). Vanjska je suradnica HRT-a. Članica HRUP-a
Lana Matić
Članica HDFD-a i HRUP-a. Jedna je od osnivača ZFF-a, gdje radi kao producentica i selektorica filmskih programa. Dosad je producirala preko 20 kratkometražnih igranih filmova, radila je kao izvršna producentica na filmovima Kenjac, Život je truba i dr. te kao producentica na filmovima Mali, Zagrebačke priče vol. 3 te dokumentarnom filmu O hokeju i Medvjedima. Posljednji projekti na kojima je sudjelovala kao koproducentica su Bosonogi car J. Woodworth i P. Brosensa i film Otac Srdana Golubovića (Berlinale 2020. – nagrada publike, nagrada Ekumenskog žirija).
David Pope
Savjetnik za scenarije, scenarist i edukator s međunarodnim iskustvom. Surađivao je s producentima i scenaristima nominiranima za Oscara i BAFTA-u te nacionalnim filmskim fondovima. Najrecentniji filmovi na kojima je radio su Truth and Justice (2019.), Take It or Leave It (2018.) i The Lost Girls (postprodukcija), u kojem glume Joely Richardson, Vanessa Redgrave i Iain Glen. Radi kao konzultant/moderator za Rotterdam Lab u CineMartu i suosnivač je Stowe Story Labsa. Često radi kao savjetnik za scenarije na međunarodnim programima za MIDPOINT Institute.